2017年7月31日月曜日

In Due Time / Killswitch Engage 和訳


Killswitch Engage - In Due Time [OFFICIAL VIDEO ...


  


KsEサイコーですね。結構歳いってるカンジがまた。最新アルバムから1曲。


 


Lyrics: 


Pacing aimlessly, 


行くあてもなく歩みを進める


With my mind in unrest


心も落ち着かないまま


Unsure of what may come


次に何が起こるのかもわからないまま


 


What have I done to bring this down on me? 


俺の何が原因でこんなことになってるんだ?


Helpless to make this undone


俺のチカラじゃ元には戻せない


 


All in due time, see the world through different eyes


いずれ時は来る、世界をいつもと違う目で見るんだ


All in due time, the shadows will give way to light. 


いずれ時は来る、いずれ影は光に取って代わられる


 


How much more can I give of myself,


あとどれだけ自分を犠牲にするのだろう?


as these walls close in on me? 


壁は刻一刻俺に迫ってくる


As I slip down into this despair


この絶望の縁に滑り落ちた俺には


There is nothing to attain


もう何も得るものはない 


 


What victory


完全勝利だ


When my soul is weak,


俺の魂が弱っている時


where does my help come from? 


助けはどこからやってくるのだろう?


 


All in due time, see the world through different eyes.


いずれ時は来る、世界をいつもと違う目で見るんだ 


All in due time, shadows will give way, give way to light. 


いずれ時は来る、いずれ影は光に取って代わられる


 


All that we suffer through leads to determination. 


俺達が感じる痛みは決断を後押しする


The trials we all go through gives us the strength to carry on.


俺達が経験している苦難は何事にも耐えていく強さをもたらす


Something within us burns, desire feeds the will to live. 


俺達の中の何かが燃え、欲望が生への意志を増長させる


A reason to believe I will see redemption. 


俺は魂の救済を受けると信じられる理由がある


 


All in due time, see the world through different eyes 


いずれ時は来る、世界をいつもと違う目で見るんだ


All in due time, the shadows will give way to light. 


いずれ時は来る、いずれ影は光に取って代わられる


All in due time.


いずれ時は来る


 


 


 


In Due Time

In Due Time






 


0 件のコメント:

コメントを投稿

The Sinner / Memphis May Fire 和訳

久々です。 現実に苦しむ男の人が神様助けてって言ってるだけの歌です。深そうで深くないという,メタルコアあるあるな歌詞に仕上がっております(笑) Digging a hole that I can't get out of 抜け出すことのできないほど深い穴を ...